.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهاد اقتصادي نصب‌العين مردم و مسئولان باشد

نماينده مردم آستارا در مجلس گفت: پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب مبني بر جهاد اقتصادي بايد نصب‌العين مردم و مسئولان باشد.

فرهاد دلق‌پوش خواستار توجه و عمل مردم و مسئولان در زمينه پيام نوروزي مقام معظم رهبري و تحقق اين شعار شد.
وي با بيان اينكه پيام نوروزي مقام معظم رهبري در نامگذاري سال 1390 به نام جهاد اقتصادي بايد نصب‌العين مردم و مسئولان باشد، اظهار داشت: پيام نوروزي مقام معظم رهبري از تمام ابعاد از اهميت بالايي برخوردار بوده و اجرايي شدن آن وظيفه همگاني است.
دلق‌پوش جهاد اقتصادي را از محورهاي اساسي تحول اقتصادي عنوان كرد و افزود: تداوم توسعه همه‌جانبه و متوازن كشور، عدالت اجتماعي، برطرف كردن فقر و ايجاد جامعه سالم، اجراي دقيق و صحيح شعار سال 90 مقام معظم رهبري را مي‌طلبد.
نماينده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اينكه سال جهاد اقتصادي شكوفايي اقتصادي را به دنبال دارد، تصريح كرد: ملتي كه با اتحاد، همدلي و مشاركت گسترده خود در مقابل فشارهاي سياسي، نظامي و اقتصادي استكبار جهاني پيروز و سربلند بيرون آمده است، مي‌تواند بر مشكلات و نارسايي‌هاي موجود غلبه كند.
وي ادامه داد: تدبير مقام معظم رهبري در ابلاغ سياست‌هاي اجراي اصل 44 قانون اساسي عملاً اقتصاد كشور را از بن‌بست در حال بروز دور كرد.
دلق‌پوش با بيان اينكه امسال زمينه و شرايط مناسبي براي ايجاد جهش اقتصادي، پيشرفت و توسعه كشور فراهم شده است، خاطرنشان كرد: اجراي صحيح طرح‌هاي اقتصادي كشور زمينه بالندگي ملي و رفاه مردم را به همراه دارد و ايجاد هرگونه خلل در روند آن خيانت به ملت محسوب مي‌شود.
نماينده مردم آستارا در مجلس با تاكيد بر اينكه تمام برنامه‌هاي نظام در راستاي خدمت به مردم است، گفت: اصل توسعه عدالت بين مردم در تمام قوانين مجلس شوراي اسلامي در نظر گرفته مي‌شود تا هرگونه ظواهر فقر و محروميت از جامعه برطرف شود.
وي در خاتمه مردم را صاحبان اصلي انقلاب ناميد و بيان داشت: نمايندگان مجلس نيز در اين راستا خود را وكلاي ابلاغ خواسته‌ها و نيازهاي اصلي مردم مي‌دانند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.